[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

dim gen 8 10:24:57 CET 2013

Bon dia!

Sobre les eines, arnès, etc en Claudi em va dir que el lloc és de fàcil
accés. Si tu ja portes una caixa d'eines crec que amb una mica de cable UTP
i quatre connectors ja en tindrem prou.

Jo portaré la Rocket + Dish, cable UTP i connectors RJ-45. I si no et fa
res vinc en el teu cotxe Xevi.

Els qui hem dit de venir divendres som:
-Xevi
-Jordi
-Ivan
-Moi
-Esteve

Xevi, ens veiem a les 16:30 avui a MatRengle.

Som-hi!

Jordi

El 8 de gener de 2013 9:49, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha escrit: