[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dll gen 7 12:27:21 CET 2013

Si voleu avui, cap a les 17h podria ser. Demà dimarts tarda, quan vulgueu.

Em sembla que la RB que hi ha aquí li falta minipigtails i pigtails eh... tingueu-ho en compte. De fet això ho sabràs millor tu jordi.

Vosaltres direu!

Salut!

XEVI P.

Date: Mon, 7 Jan 2013 11:40:05 +0100
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils]	Enllaç Mataró amb el Vallés

Bon dia,

Tenim aquesta setmana dos instal·lacions diferents:

1-sant Agnès de Malanyanes:
Quedem aquest divendres a les 16:00 en punt a Mataró (plaça santa Anna davant la Creu de Terme?). A les 16:30 en Claudi ens espera aquí

2-Instal·lació provisional a MatRengle:
Jo també penso que la millor opció és la més simple i la idea d'en René potser és la més senzilla: posar una rajola a MatRengle apuntant cap a sant Agnès. Jo tinc una rajola de 5,4 Ghz. Quedem demà dimarts Xevi? A quina hora?

Som-hi! :-)

Jordi

El 5 de gener de 2013 18:43, Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com> ha escrit:

Bones,

jo m'apunto, però definim clarament quan i què anem a fer. El divendres 11 a les 16:30 la idea és anar al node SAMSantCarles a muntar què? ja ho tenim? si es vol enllaçar amb SEDNA aniria molt bé tenir-ho muntat abans i si el mateix dia poguéssim fer 2 equips, un a cada costat, i ens comuniquem amb el mòbil (o el whatsapp, o el que sigui) podríem apuntar molt millor l'enllaç. Si hem de quedar abans de divendres per fer lo de SEDNA, quin dia? tenim clar què cal fer a SEDNA? i com comenta en René, realment val la pena fer un provisional a SEDNA per canviar-lo d'aquí molt pocs dies (o setmanes) per l'enllaç del Tecnocampus?

Vinga, ja direu concretament el què. Jo dilluns no podria.

        Ermoi.

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

Follow me on Twitter @jordiclopes