[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

ivan ivan a rusc.net
dis gen 5 08:19:58 CET 2013

jo m'apunto.

El 3 de gener de 2013 14.09, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

*

> *
> *

*Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105
*
* *
*Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu*