[MataroSensefils] Maresme (Mataró) per Orrius a Vallès Oriental (Caldes de Montbui)

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dic gen 2 10:16:35 CET 2013

Bon dia a tots!

Aureli, actualment estem en negociacions per a poder muntar el SN de
Céllecs.
Després de gairebé *2 anys* de lluitar-lo, sembla ser que es veu una mica
de llum al final del camí. Penseu que s'han hagut de tocar moltes "tecles",
entre elles contactes amb l'empresa de gestió dels repetidors de TV
(aber....).

De moment, es preveu un enllaç cap al Vallès, un cap a Mataró, i un cap al
poble (Òrrius) que és l'objecte del projecte.
Alhora, m'agradaria que tothom tingui present la situació, de bon rotllo
evidentment, que ningú entengui mal rotllo. El tema és que molt
probablement, i així ho esperem, aconseguirem muntar el SN, però, serà un
SN "estàtic". És a dir, amb lo complicat que s'està fent aconseguir-lo, no
crec que sigui un SN d'aquells de pujar un moment i canviar coses, o
afegir, o treure o tocar... Quelcom em diu que serà més complicat. Dic
això, perquè ja hem rebut varies intencions d'intentar connectar-s'hi, o
posar-hi alguna antena, i malauradament em sembla que no serà possible.

Ara bé, de l'enllaç previst amb el Vallès, en podem parlar, tant per la
connexió a banda Vallès, la qual està per definir, com per la connexió amb
Mataró.
De fet, des de Mataró tenim varis projectes presentats, i alguns fronts
oberts, per a poder interconnectar Maresme i Vallès.

És a dir, Aureli, què proposes?

Salutacions,

XEVI P.

El 30 de desembre de 2012 21:38, Aureli <aureli.gomez a gmail.com> ha escrit: