[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

dij gen 3 12:34:41 CET 2013

Bon dia,

Gràcies a les gestions de l'Aureli (We love you!) hem pogut contactar amb
en Claudi de SAMSantCarles <http://guifi.net/ca/node/52630>. Diu que no hi
ha problema per instal·lar una Rocket + dish de les que varem apadrinar
col·lectivament per Montcabrer. Li estic proposant de quedar divendres de
la setmana que ve (dia 11) a les 16:30 per instal·lar aquesta Rocket +
Dish.

L'enllaç serà de quasi 9 Km a través de la "vall" que fa la riera
d'Argentona i unirà santa Agnès de Malanyanes amb Mataró (TCM). Li podeu
fer un cop d'ull aquí:

http://guifi.net/node/52630/view/distancesmap?lat2=41.528860&lon2=2.431109

La jugada serà instal·lar prèviament a
MatRengle<http://guifi.net/ca/node/28470>una Nanobridge provisional
que apunti a SAMSantCarles perquè ens guii
després en l'enllaç des d'allà cap a Mataró. Després quan anem a instal·lar
a TCM l'enllaçarem a SAMSantCarles com ja varem comentar a l'última reunió.

Com ho veieu? Voluntaris per fer un cop de mà en la instal·lació de la
Nanobride a MatRengle (René, en Xevi m'ha dit que tens alguna Nanobridge,
ens la pots deixar per ajudar a enllaçar?) i en la instal·lació a
SAMSantCarles <http://guifi.net/ca/node/52630>?