[MataroSensefils] Privat

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dim feb 19 20:26:15 CET 2013

Bona tarda a tots,

M'he descarregat el VLC per provar el servei de video de matarosensefils i a la wiki diu que hem d'anar a suport i modificar flux de xarxa, peró si faig aixó em demana un usuari per a Molins-Geganta???, peró jo l'usuari el tinc donat d'alta a Geganta. Una altra, si faig servir el Mozilla per navegar ja tinc configurat el Proxy per poder navegar, peró entenc que per reproduïr necessito configurar la connexió de xarxa i modificar el servidor DNS, peró ho faig i no puc navegar amb l'explorer i entenc que no podré reproduïr video, no? Haig de modificar la part de configuració de la IP o la deixo automàtica? Alguna idea.

Atentament,

Pedro González de la Cruz