[MataroSensefils] Fwd: Subvencions 2013 - sessions informatives

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dim feb 19 09:20:51 CET 2013

Quan pugui em llegeixo les bases!
En tot cas podem intentar presentar varies línies... si es pot!

El 18 de febrer de 2013 22.32, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: