[MataroSensefils] nou node actiu i configuracio AP

Jose Legido jose a legido.com
diu feb 17 17:04:43 CET 2013

Model 1 (Jose), no enruta, només fa servir el switch de l'aparell i el AP.
Es pot fer servir amb qualsevol router de ADSL.

Model 2 (Ivan), SI enruta, mes segur com ha explicat. Fa servir router i
AP. Es necesita que tinc WAN i LAN el router