[MataroSensefils] nou node actiu i configuracio AP

Jose Legido jose a legido.com
dis feb 16 23:41:37 CET 2013

Hola Pedro.
Et paso un petit diagrama típic de una instal·lació de guifi dins de casa.
Dona igual si es un linksys o el típic router wifi d'ADSL

Com t'ha dit en Jordi, l'idea es ficar el router wifi que tindràs dins de
casa amb el mateix rang d'ips que la LAN de la nanostation (però ficar una
ip diferent) i desactivar el DHCP i deixar-ho a la nanostation. Activar el
wifi del router wifi i ja està.

Espero que t'ajudi i pugui servir per mes gent.