[MataroSensefils] Acta reunió del dia 8/2/2013

dim feb 12 20:49:24 CET 2013

Bona nit,

Molt clar el mapa d'enllaços des de TCM Esteve! Molt bona feina! Quina
xarxa que estem creant :-)

Afegir també al resum que varem decidir tirar endavant els GuifiLabs a TCM
els divendres per la tarda de 18:30 a 20:30.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 12 de febrer de 2013 16.17, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes