[MataroSensefils] Configuració Proxy en Mòbils

ivan ivan a rusc.net
dim feb 5 21:50:17 CET 2013

jo utilitzo proxydroid<https://play.google.com/store/apps/details?id=org.proxydroid&hl=es>

pdf <http://www.inforgames.net/files/tutorial%20proxydroid.pdf>

El 5 de febrer de 2013 21.20, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit: