[MataroSensefils] Whatsapp amb matarosensefils

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dij des 26 13:13:18 CET 2013

Bon dia xevi,
Tal com et diu en Pol, per fer servir el whatsapp o altres aplicacions, per navegar amb un proxy has de fer-te superusuari del movil i despres instal.lar un programa q et permeti configurar el proxy (jo faig servir el proxydroid). No hauries de tenir cap mes problema

--- Mensaje Original ---

Desde: "Xevi Palacios" <xevi_palacios a hotmail.com>
Enviado: 26 de diciembre de 2013 12:53
Para: "Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils" <llista a matarosensefils.net>
Cc: "nsefils" <llista a matarosensefils.net>
Asunto: Re: [MataroSensefils] Whatsapp amb matarosensefils

Bones festes!!

Pol, la xarxa matarosensefils.net, qui te la dona? Un AP dins de casa teva? O estas intentant connectar-te amb el mòbil a un SN(SúperNode)?

Prova un altre proxy a veure que tal, i ens comentes.
Temps enrera amb la mercè, vaig intentar configurarli el proxy al android i no vaig tenir pebrots a que funcionés...

Sort!

XEVI P.

Enviado desde mi iPhone