[MataroSensefils] Proves amb el QoS i possible problema amb les rutes

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dll des 9 17:41:19 CET 2013

Per cert, em tornen a comentar de MarCofee que no funciona. He mirat la NS
i no enllaça perquè només té el primer llumet encès.
Fa uns des enrera si que funcionava i ara torna a no funcionar.
La mercè també comentava que hi ha dies que li va i dies que no, i algú més
també ha comentat.
Intentaré fer-hi una ullada aquest vespre o demà, però passa quelcom
extrany o m'ho sembla a mi? Algú més dels que està connectat a la sectorial
a 2'4 ha tingut la mateixa percepció?

SAX!

XEVI

El dia 9 de desembre de 2013 11.43, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com