[MataroSensefils] Supernode MirBorrell desconnectat (Era: Proves amb el QoS i possible problema amb les rutes)

René Vives rene.vives a gmail.com
dic des 4 20:05:46 CET 2013

Bona tarda,

Gràcies a les donacions, ja disposem del material necessari per poder refer
l'enllaç MirBorrell <> PlaçaCatalunya que havia quedat afectat fa dies amb
les ventades del mes passat.

El supernode MirBorrell va quedar desconnectat al canviar la configuració
per poder refer l'enllaç amb Plaça Catalunya.

Quan es pugui es realitzarà el canvi de l'antena que enllaça amb
PlaçaCatalunya, deixant tant MirBorrell com PlaçaCatalunya connectats de
nou a la xarxa.

SAX!

El dia 4 de desembre de 2013 19.25, fidel borras subirana <
fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit: