[MataroSensefils] Festes anticapitalistes de Mataró, setembre.

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
div ago 23 23:20:57 CEST 2013

bona nit,

això seria fantàstic! :)
heu apuntat Mataró Sense Fils a la mostra d'entitats, però?
facmataro a gmail.com

àpalis, merci!

El dia 23 d’agost de 2013 18.35, fidel borras subirana <
fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit:

> El que vam comentar que si es podia fer es, dissabte tarda i dins de la
> trobda, fer xerrades depeti format, al lloc destinat a cada grup mateix,
> organitzat per el grup, exemple:
>
> Dissabte a les 19 h. Matarosensefils fa sessió  informativa a la paradeta
> que ha muntat.
>  es a dir, a un lloc concret i dins de l'àmbit de la trobada, no com a
> "gran xerrada central".
>

> De fet, es quelcom que segurament faran mes d'un grup assistent, explicar
> la seva activitat.
>
> Fidel

> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]