[MataroSensefils] Festes anticapitalistes de Mataró, setembre.

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dij ago 22 09:27:23 CEST 2013

Bon dia gent,

no sé si l'altre dia va quedar massa clar amb el mail que vaig enviar, però
corro per l'assemblea que estem organitzant les FAC.

bé, dir-vos que el programa està tancat i no hi podem incloure noves
xerrades.
no sé si en aquest fil o en un altre, he vist que el dissabte 14 aneu a
Tortosa. De fet, la idea pels col·lectius de la ciutat, era la seva
participació a la mostra d'entitats de dissabte 14 a la tarda, on Mataró
Sense Fils es pot inscriure enviant un mail a facmataro a gmail.com.

així doncs, com veieu i cregueu convenient. :)

àpalis, salut!

Mercè.
El dia 21 d’agost de 2013 16.24, fidel borras subirana <
fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit: