[MataroSensefils] Festes anticapitalistes de Mataró, setembre.

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dic ago 14 20:32:01 CEST 2013

Bona tarda,

Per tal de tenir una llista acurada dels col·lectius que participaran a la
fira d'entitats, aniria molt bé que Mataró Sense Fils s'apuntés a les
Festes. Si us sembla bé, podeu enviar un mail a famataro a gmail.com.

Apa, salut!
El 03/08/2013 17:46, "fidel borras subirana" <fidel_bosu a hotmail.com> va
escriure: