[MataroSensefils] la connexió no acaba de funcionar (Mercè Marsal)

Enric enric a musaik.net
dij abr 18 21:25:45 CEST 2013

Salut,

Ivan ... ai Ivan ... perquè ja estic aparellat ... perquè si no ...
Ets un putucrack!
Ara va molt millor.
Ha pujat bastant la velocitat. Ara hi ha pics de 500Kb/s, però oscil·la
molt i baixa per sota dels 50Kb/s, però la velocitat és molt més raonable.
Respecte a les preguntes que fa l'Ivan, estaria molt bé contestar-les.

Al 18/04/13 06:29, En/na ivan ha escrit:
> ¿totes les antenes estant instal·lades al terrat o la taulada?
MatViladomat --> Sí
> ¿totes les antenes tenen visió directe?
MatViladomat --> Sí
> ¿totes les antenes tenen la potencia adequada?
Això ja no ho ser, he anat provant diferents potències.
Entenc que el procediment és provar diferents potències i deixar la
mínima potència amb l'ample de banda més alt, no?

> si mireu la imatge hi ha antenes amb una connexió dolenta
>
> jo provaria de desconnectar a tothom i amb una sola antena client que
> funcioni bé, fer proves
>
> he afegit un filtre per a desconnectar a tots el routers amb una
> senyal inferior a -75dBm
> */interface wireless access-list
> add ap-tx-limit=0 authentication=no client-tx-limit=0 disabled=no
> forwarding=no interface=all mac-address=00:00:00:00:00:00
> management-protection-key="" \
>     private-algo=none private-key="" private-pre-shared-key=""
> signal-range=-120..-80*
M'agrada molt aquesta opció, ja havia sentit que s'aplicava, crec, a Isern.
Perquè cal saber que guifi.net és extremadament solidària: si tu estàs
mal connectat, fas que tothom que està a la mateixa antena que tu
estigui mal connectat. És a dir, si et connectes i tens mala senyal fas
que tots els altres que ja estaven connectats (al terrat, intentant
visió directe, ...) llavors tinguin connexió com si estiguessin dins de
casa mal connectats, i tot l'esforç que han fet per tenir bona senyal
se'n vagi a norris.

Gràcies Ivan per anar-nos recordant aquests "petits" detalls.

La Tatcher és morta!
Molta gent a Anglaterra ho està celebrant
No passa com aquí com en Fraga, assassins que moren i encara els hi fan
homenatges
Una mica de música celebrant la seva mort
<http://www.youtube.com/watch?v=s4BCUWopQQ4&list=PL323DAC01E5278B48&index=4>