[MataroSensefils] la connexió no acaba de funcionar (Mercè Marsal)

Enric enric a musaik.net
dic abr 17 23:38:56 CEST 2013

Al 17/04/13 23:26, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> No veig res estrany al node de Torre del Maresme. Algú s'ho ha pogut
> mirar també?

Salut,

jo si m'ho miro com a client 2.4GHz a l'antena
http://guifi.net/node/47592

Obtinc que estic connectat a -61dBm, però passo molt poqueta estona de
100Kb/s si baixo una peli de la sopa.
I crec que és molt poc, no?
O haig d'esperar aquestes velocitats amb una antena 2.4GHz?
Us adjunto les captures de pantalla del Linksys i d'una descàrrega.

> [...]
>         3835618105
>
>         Per esborrar-te de la llista envia un correu
>         llista-request a matarosensefils.net
>         <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>         "unsubscribe" en l'assumpte del correu

>     Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense
>     fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any)
>     al nº de compte 2107 0100 60 <tel:2107%200100%2060> 3835618105
>
>     Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula

La Tatcher és morta!
Molta gent a Anglaterra ho està celebrant
No passa com aquí com en Fraga, assassins que moren i encara els hi fan
homenatges
Una mica de música celebrant la seva mort
<http://www.youtube.com/watch?v=s4BCUWopQQ4&list=PL323DAC01E5278B48&index=4>