[MataroSensefils] Bankia cedeix la xarxa de fibra òptica de Caixa Laietana de Mataró a la Fundació Guifi.net

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
div abr 12 08:40:34 CEST 2013

Molt bé, gent!
felicitats per la feina!! :)
bon cap de setmana!
El 12 d’abril de 2013 0.37, Sergio Espín <sergioespin a gmail.com> ha escrit:

> Felicitats!!

> ...Sergio Espín
>    http://www.sergioespin.com
>    tlfn.615.678.359...

> Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte 2107
> 0100 60 3835618105

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]