[MataroSensefils] nova antena omni de 5GHz n a MatAlamos

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic abr 10 20:47:11 CEST 2013

bones ivan i companyia !
perdona que t'he enviat el correu només a tu, i el volia enviar a tothom.
si ho fas per mi, el fet de deixar la de 2.4 i instal·lar una nova, de 5, si us plau, no ho facis i desmonta la de 2.4 i aprofita tot el material que puguis i que ja hi tinguis. només un usuari, és una tonteria mantenir una omni no, si ja hi poses una nova de 5, tots els nous que s'hi vulguin posar que es connectin amb una de 5.

a més, crec q es pot tenir guardada la que treus per si alguna de les de 2.4 que si que fan servei, s'espatllen, no creus? com la de torremaresme, que hi ha molta més gent connectada.

tranquil, jo canvio l'orientació de la meva antena, i la passo a torremaresme.

són temps difícils, i tot el que es pugui fer per estalviar, es bo. jo a la que pugui, contribuiré. ja ho vaig fer amb el meu temps per ajudar-vos a instal·lar torre maresme i apadrinar material, i a la que torni a poder, seguiré contribuint.

Date: Wed, 10 Apr 2013 19:24:50 +0200
Subject: Re: nova antena omni de 5GHz n a MatAlamos
From: ivan a rusc.net
To: jcvpolaco a msn.com

el dissabte aniré a comprar un mastil, les garres i el que calgui.
per poder instal·lar l'antena de 5Ghz

no desmuntaré l'antena de 2,4GHz

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
 2107 0100 60 3835618105

el que he de comprar costa més de 24€
la xarxa la fem entre tots.

El 10 d’abril de 2013 17.09, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

Hola ivan i companyia sóc en Jordi Català, el Matsantbru4 https://guifi.net/node/44873
com que sóc l'únic usuari de alamos (si no ho entès malament), si vols treure-la i aprofitar-la per algun altre lloc i expandir la xarxa, em sembla bé, fins i tot, actualitzar-la a una de 5ghz. per mi, que no es quedi sense millora la xarxa!

Jo a la que pugui, giraré la nanostation fins a Torremaresme, amb la que també hi tinc visió, tot i que la tinc més lluny. suposo que no tindré problemes de connexió.

per tant, si jo sóc l'únic usuari, si us plau, actualitzeu la xarxa i matalamos ja que jo tinc altres alternatives, una d'elles, torremaresme (sempre i quan encara hi hagi espai per una nanostation de 2.4ghz).

digueu-me alguna cosa, així a la que pugui, donaré de baixa la meva i la tornaré a donar d'alta amb torremaresme.

ok

merci per tot, i visca guifi!