[MataroSensefils] nova antena omni de 5GHz n a MatAlamos

ivan ivan a rusc.net
dic abr 10 13:17:48 CEST 2013

fa temps vam provar el VirtualAP i no donaven bon resultat amb antenes omni

a mi tampoc m'agrada.
però si mires les connexions de l'omni de MatAlamos no té activitat . per
això ho vaig preguntar.

i si hi ha un sol usuari no desmuntaré la omni

El 10 d’abril de 2013 13.05, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: