[MataroSensefils] Xerrada demà a l'Arcàdia: "Com fer Hacktivisme i no morir en l'intent"

Enric enric a musaik.net
dic abr 3 15:56:36 CEST 2013

Al 02/04/13 16:56, En/na Joan Pons ha escrit:

> Enric,
>

> Felicitats per la presentació amb reveal.js,

Merci, però el mèrit és d'en marcos del hacklab que m'ho va ensenyar.

> encara que jo prefereixo la transition “Default” a la “Linear”

No ser a què et refereixes ... A on ho configures això?

> El contingut també força interesant. Hi haurà gravació de la xerrada ?
> avui ja he tramitat la sol·licitud per poder veure el barça i si
> afegeixo la xerrada segur que m’ho deneguen tot. J
>
> Que vagi molt bé!

No crec que gravem la xerrada, però en Jose sempre té sorpreses amagades.