[MataroSensefils] Escorxador ko?

Jose Legido jose a legido.com
dij set 20 09:37:56 CEST 2012

Bon dia!
He fet una regla temporal perquè el proxy de l'Escorxador funcioni
pels usuaris que estan a prop, es a dir, Cinc Sènies i Escorxador.

L'idea es que els usuaris s'organitzin localment per zones perquè la
xarxa funcioni bé i així us coneixeu tots.

En resum:
- Proxy Escorxador funciona per usuaris Escorxador i Cinc Sènies.
- Altres usuaris: estaria bé que feu una reunió així us coneixeu en
persona i apreneu com està montada la xarxa i possibles alternatives.

Una abraçada!