[MataroSensefils] Escorxador ko?

Xavier Riu xriu a ub.edu
dij set 20 02:37:17 CEST 2012

Per l meva part tampoc no hi hauria inconvenient, però això no ho podem
decidir nosaltres així a la brava, que al final hi ha algú que té
l'internet a casa seva i l'ha de pagar. Per altra banda que a Mataró
només n'hi hagi un de federat és poc, sí.

No sé si seria possible tenir dues portes a Isern i una obrir-la en
casos així. (és això el que suggereix en Jordi?)
salut,
xavier

Al 20/09/12 00:38, En/na orrius7-guifi a yahoo.es ha escrit: