[MataroSensefils] Actualització de firmware a 5.20

Jose Legido jose a legido.com
dic set 19 21:10:39 CEST 2012

El 19/09/2012 20:47, "Esteve Olm" <esteve.olm a gmail.com> escribió:

> Els nodes Marinada1 i Marinada2 estan a 5.17 i 4.11 respectivament.
> Els intentaré actualitzar aquesta nit, després del partit per no
interferir als futboleros :)
> Només cal deixar caure l'arxiu amb el winbox oi?

Si. I reiniciar.
I fer
system routerboard upgrade
Pel firmware i reiniciar
Quan hagi reiniciat per segon cop bé la part mes important. Has de picar de
mans dos cops, donar una volta a la cadira en el sentit de les agulles del
rellotge i prèmer intro.

> Esteve
>
> El dijous 13 de setembre de 2012, Jose Legido ha escrit:

paulatinament per la nit per no afectar a la xarxa.

actualitzar. Qui volgui actualitzar els que administri que fiqui data.

Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu