[MataroSensefils] 28522 LlavCanSans

Isaac Hero isaac a hero.cat
dic set 19 20:26:30 CEST 2012

Hola de nou, sembla que Can Sans ja Estigui OnLine, però no rebo conexión al meu Node 43040 MatTuroOnofreArnau, a veure si m'ho podeu mirar,

GRACIES COMPANYS!

Isaac Hero

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net [mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de llista-request a matarosensefils.net
Enviado el: miércoles, 19 de septiembre de 2012 12:00
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Resum de Llista, vol 70, número 25

Envieu les aportacions de Llista a la llista de correu a
	llista a matarosensefils.net

Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web, aneu a

o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
	llista-request a matarosensefils.net

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista a
	llista-owner a matarosensefils.net

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de manera que sigui més específica que "Re: Contents of Llista digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: [Isern] escorxador ja va (Xavier Riu)
   2. Re: 28522 LlavCanSans (Isaac Hero)
   3. Re: 28522 LlavCanSans (Jose Legido)

Message: 1