[MataroSensefils] Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

Enric enric a musaik.net
dll set 17 15:15:01 CEST 2012

Al 15/09/12 20:21, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> No funciona. M'ho estic mirant

Salut Jordi,

per si et serveix d'alguna cosa et deixo el que m'ha dit el vlc quan li
he posat
# vlc http://10.139.66.99:8080/

VLC media player 2.0.1 Twoflower (revision 2.0.1-0-gf432547)
[0x23d4668] main libvlc: Running vlc with the default interface. Use
'cvlc' to use vlc without interface.
[flv @ 0x28a3800] Could not find codec parameters (Video: h264)
[flv @ 0x28a3800] Estimating duration from bitrate, this may be inaccurate

I s'ha quedat negre.

> El 15 de setembre de 2012 13:54, Jordi Clopes Esteban
> <jordiclopes a gmail.com <mailto:jordiclopes a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Bon dia!
>
>     Estic fent unes proves per emetre vídeo a través de la xarxa. Em
>     caldria que algú provés si funciona correctament.
>
>     Per veure el que estic emetent cal que us instal·leu el programari
>     lliure VLC, disponible per Windous, MAC i Linux:
>
>     http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:VLC_media_player
>
>     Un cop instal·lat cal que aneu a:
>     "Suport" --> "Obre un flux de xarxa" --> click a la pestanya xarxa
> [...]

Jo no vull eurovegas!
I tu?
Pots firmar en contra si vols:
http://eurovegasno.org