[MataroSensefils] Actualització de firmware a 5.20

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dij set 13 23:39:41 CEST 2012

 no sé si té a veure, però aquesta nit no em funciona si estic conectat a isern.

puc enviar aquest missatge pq m'he conectat a alamos.

hi ha algun canvi per seguir-nos conectant a isern?

gràcies

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró