[MataroSensefils] MatRengle KO | Era: Actualització de firmware a 5.20

René Vives rene.vives a gmail.com
div set 14 14:18:46 CEST 2012

Al node MatRengle si hi ha usuaris.
Ara esta KO:
http://guifi.net/ca/guifi/device/29157

 Si us plau reviseu-lo quan sigui possible.
Gràcies!!

El 13 de setembre de 2012 8:13, Xevi Palacios
<xevi_palacios a hotmail.com> ha escrit: