[MataroSensefils] [mantaniment] MatGeganta

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
dic oct 24 15:54:57 CEST 2012

Enric, les preses mengen les tecles, sense xarxa, però collons, encara gracies que hi ha qui es cuida del tema!
 Es a dir, que hi ha "Enrics, Ivans, Joses...i mes"  que vetllen la xarxa, es cuiden que funcioni i, a mes, avisen de possibles interrupcions.

Ja sabeu que agraeixo la feina i que si cal res i puc estic a la vostra disposicio.

Bona feina companys!!

Fidel.