[MataroSensefils] Próxima estación: Calafou

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dij oct 11 18:35:40 CEST 2012

Hola,  a mi m'agradaria anar i segur que demà hi ha gent de Mataró que puja, però només puc estar un dia i per això m'agradaria saber si hi ha algú que baixi el mateix divendres.
Si sabeu d'algú !! Vinga ens seguim!!