[MataroSensefils] XOC, CATnix, Sensefils, ... i Miquel Biada

Héctor Ros hectorros a gmail.com
dim oct 9 13:59:54 CEST 2012

Correcte !

Algú sap el preu que dona la fundació per el trafic que te a telvent ?

Lo que si que se, es que espai no tenen a les seves racks, per lo qual
si s'ha de ficar equip routing, esta la cosa complicada.

Si necessiteu un pressupost professional, amb tot el projecte, contacte
directe a la XOC... etc podeu tirar de alguna empresa que tingui
experiència en aquest tipus de entorn com gravis telecom

Salut !