[MataroSensefils] XOC, CATnix, Sensefils, ... i Miquel Biada

dim oct 9 12:50:11 CEST 2012

L'Hector tñe raó. Els números no són exactament aquests. L'accés a internet
seria a través dels preus que té accés la Fundació a Telvent, que són preus
de majorista i et facturen segons el tràfic que consumeixes. O sigui, a
banda del preu del transport de la XOC cal afegir el preu del tràfic
generat.
Amb uns quants padrins pot ser viable tal com ho han fet ja a Tortosa,
Osona i BCN. Però el més important de tot és que hi ha d'haver una empresa
que doni un suport amb garanties per contracte.

A tope!

Jordi

El 9 d’octubre de 2012 12:33, Héctor Ros <hectorros a gmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes