[MataroSensefils] Televisió sensefils

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dim oct 2 12:19:08 CEST 2012

En les sèries B i C no, o com a mínim jo encara no he trobat el software per veure-ho. En la sèrie D (l'edició de l'últim any) sí que es pot. Smart TV fa 4 anys que n'hi ha, i les primeres portaven un software diferent a l'actual.

Salut!