[MataroSensefils] Guifi.net/matarosensefils NO es internet gratis.

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll oct 1 16:01:44 CEST 2012

Hola Fidel,

Interpreto el teu missatge en to pessimista, i me n'adono que el meu també
es pot haver interpretat així. Tot lo contrari:

A Mataró, com en tants altres llocs, hi ha empreses que paguen autèntiques
burrades cada mes per una connexió de merda.

Es tracta de donar veus, identificar aquestes empreses, i asseure'ls en una
taula per explicar-los el projecte.
Si aconseguim un compromís d'ells (en forma de contracte) podrem tirar el
projecte endavant. I si ho tirem endavant, els excedents d'aquestes
connexions son més que suficients com per donar un accés decent i gratuït a
tota la xarxa.

Des de la fundació guifi.net ens poden ajudar, ja ho han dut a terme amb
èxit en altres llocs així que siguem optimistes: és possible!

Esteve

El 1 d’octubre de 2012 14:36, fidel borras subirana
<fidel_bosu a hotmail.com>ha escrit: