[MataroSensefils] Enllaç per deixar de ser una illa Re: La sopa de pedres treu fum :-)

div nov 30 22:31:12 CET 2012

mestre!
doncs penso que potser millor no embolicar la troca i treballar nosaltres
per tenir un enllaç físic amb la resta de Guifi.
Moltes gràcies igualment per l'oferiment Jordi! Una abraçada crack!
Jordi

El 29/11/2012 19:39, "Jordi Soler" <jordi a setupinformatica.com> va escriure: