[MataroSensefils] Enllaç per deixar de ser una illa Re: La sopa de pedres treu fum :-)

dij nov 29 15:45:31 CET 2012

Hola Jordi!

Vols dir que no hi hauria tràfic de cap mena? Només rutes? Així doncs
entenc que seria una connexió més simbòlica que pràctica, oi?
Moltes gràcies Jordi!

Jordi

El 29 de novembre de 2012 10:00, Jordi Soler
<jordi a setupinformatica.com>ha escrit: