[MataroSensefils] MatSantSimo caigut

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dim nov 27 16:42:10 CET 2012

Ahir a les 19h i pico vaig probar una nano M2 contra la torre Maresme, i
tot i tenir -52 i 100% de senyal es perdien paquets al fer pings al DNS.
Quan vaig veure que el DNS contestava bé, vaig configurar el proxy de
l'escorxador pero no hi arribava, ni tant sols em demanava el login.
El proxy de l'escorxador va bé oi? He vist que desde la Torre només
s'arriba a escorxador a través de St.Simó, podria ser que hagués caigut
St.Simó ahir? ahir?

No vaig probar gaire estona perquè havia de marxar.

Salut!

XEVI

El 27 de novembre de 2012 13:10, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com