[MataroSensefils] MatSantSimo caigut

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dim nov 27 17:38:44 CET 2012

Em sembla que el que vol dir l'Ivan és unir els dos SN de Llav.Marinada i
CanSans entre sí. Amb OSPF entre ells també aniria bé, ja que formen part
de la mateixa zona no?

Ara mateix, Can Sans està "aïllat" de Llavaneres! Per anar de CanSans a
Marinada es passa per escorxador i Torre maresme, i si vols anar fins al
RepTVLlav, has d'anar a Escorxador, TorreMaresme, Marinada i RepTV. Si
conectem CanSans amb Marinada, es pot treure l'enllaç amb escorxador no?
Aleshores Llavaneres seguirà estant enllaçat amb Mataró des de
RepTV-MatGeganta i desde LlavMarinada-TorreMaresme.

Ho dic bé?

Salut!!!

XEVI

El 27 de novembre de 2012 17:28, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha
escrit: