[MataroSensefils] Projecte Turo Dori

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dim nov 27 16:59:50 CET 2012

Jordi.... no ens enganyem.... mira si ets el Relacions Públiques que sense
dir noms ja sabies a qui anava dirigit! jajaajajaajajaajaa  ;)

Doncs bé, farem una mica d'explicació de la Reunió:

A la reunió que es va mantenir divendres passat, varen assistir:
en Jordi Clopés, en René Vives, i un servidor, en representació de
mataróSenseFils - Secció Local de la Fundació Guifi.net.
Per part de l'Ajuntament, assitiren el Cap d'Àrea de Via pública, el Cap
d'Informàtica i el Cap d'Innovació, o quelcom similar.

En aquesta reunió es plantejà el mateix que en l'anterior:
L'existència de la XOC, i la possibilitat d'implantació a Mataró.
Per part de l'ajuntament, es mostren molt predisposats a posar tot el
possible de part seva per a facilitar-nos l'estesa de la fibra fins a un
punt proper. Així doncs, s'estableix que entrarem la sol·licitud i
presentació de projectes per escrit, i alhora farem una consulta a la XOC,
per tal de conèixer l'estat actual del traçat de la fibra, la possibilitat
de fer-la arribar fins un punt on nosaltres poguem utilitzar-la
(inicialment es pensa en el TCM), les necessitats d'espai que tindrem, així
com d'equipament, i les tarifes d'accés i ús de la mateixa.

Tot això, alhora, va supeditat a la signatura i aprobació d'un conveni amb
el TCM, el qual està en procés, i tal com va comentar el René, s'esperarà a
tenir instaurat Guifi al TCM per a tirar endavant la fibra.

Per altre banda, es va plantejar el projecte del Turó Dori, el qual també
es va quedar que es sol·licitaria per escrit, i es va comentar quelcom
sobre la resolució del Recurs de la denegació de subvenció, la qual ha
estat denegada per silenci negatiu.

Així doncs, i esperant no deixar-me res, us mantenim informats sobre tot el
procés d'expansió de GUIFI a Mataró.

Salut i Xarxa!!!

XEVI P.

El 27 de novembre de 2012 12:06, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com