[MataroSensefils] [Guifi-maresme] MatADMarina

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim nov 20 10:25:16 CET 2012

Xevi,

Has enviat algun contacte amb l'autor del node que comentes?
Si mireu els perfils té visió directa desde Santa Agnés al Rengle, passant
per sobre la Riera d'Argentona. Això vol dir que es pot connectar amb el
core de guifi!

Esteve

El 19 de novembre de 2012 16:25, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit: