[MataroSensefils] 28522 LlavCanSans

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
diu nov 4 20:44:53 CET 2012

Gràcies IVAN

On Sun, 4 Nov 2012 20:27:51 +0100, ivan wrote:

solucionat.

> can Sanç esta OK
>
> el problema era el SuperNode de
la Geganta on hi ha el servidor VPN.
> per aixo et funcionava el proxy i
la VPN no

> El 4 de novembre de 2012 19:08, Isaac Hero ha escrit:

Pluja? ;)

[2]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net [3] amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

> --

ivan a rusc.net [5]
> 937410461
> 664446073
>
> Aquest missatge de correu
electrònic pot contenir informació estrictament confidencial i és per
a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest correu
electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol
altra persona la seva revelació, còpia i distribució, així com
l'exercici de qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm
la seva col·laboració.

Links:
------
[1]
mailto:Llista a matarosensefils.net
[2]
[3]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[4] mailto:isaac a hero.cat
[5]
mailto:ivan a rusc.net