[MataroSensefils] Torre maresme

ivan ivan a rusc.net
div maig 25 17:24:58 CEST 2012

torre Maresme, no té cap problema
l'enllaç MatTorreMaresme-MatEscorxado no existeix (no té cap problema)
el problema es el SuperNode de l'Escorxador s'ha quedat sense llum

El 25 de maig de 2012 16:04, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

> Hola com va tot!
> Un amic amb el node matportalvalldeix17, connectat a torre maresme em va
> comentar q ahir no li funcionava. Avui no ho se, pq no l'he vist.
> Suposo q deu ser pel q heu comentat aquest darrers dies.
> Algú sap com esta l'enllaç torremaresme amb l'escorxador? Ja està operatiu
> o encara no?
> Merci!
>
> * Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105*