[MataroSensefils] Sopa De Pedres tornant a funcionar

dic maig 23 08:52:26 CEST 2012

Bon dia Pedro,

Sembla que està tot bé a torre del Maresme:

http://guifi.net/ca/node/21247*

*Jordi*

*
El 23 de maig de 2012 7:36, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes