[MataroSensefils] Fwd: algun problema amb l'antena de Torre Maresme?

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dic maig 23 08:33:25 CEST 2012

Bon dia,

Ahir em vaig connectar cap al vespre i em va funcionar prou bé. Estaré
atenta aquests dies a veure si detecto res...

Apa, fins aviat,

Salut!

El 21 de maig de 2012 20:59, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

Mercè Marsal