[MataroSensefils] Sopa De Pedres tornant a funcionar

Enric enric a musaik.net
dll maig 21 12:00:44 CEST 2012

Salut,

a causa de les pluges, m'ha entrat aigua al meu LinkSys amb el que es
connecta la Sopa de Pedres. La Caixa sembla que ja no és tant estanca
com era.

Per sort, el Linksys no s'ha mort i torna a funcionar.
Des de dissabte a les 5 de la matinada que no funcionava.
http://guifi.net/node/43564

Ja podeu tornar a remenar pelis.
Per cert, estic actualitzant el drupal 6 que s'utilitza a un drupal 7 de
la sopadepedres.
I m'han passat un munt de pelis per afegir-hi.
I a més, cal repassar els gèneres de les últimes pelis pujades.
Si algú vol col·laborar amb algunes d'aquestes tasques, només cal que ho
digui.

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc