[MataroSensefils] fotos des de MatGermaDoroteo

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dic maig 16 10:21:46 CEST 2012

Bon dia,

No acabo de tenir gaire clar on està ubicat el node de Germà Doroteo. Em podriau aclarir si els edificis que surten a la part dreta de la imatge 397 són els que hi han a sobre de la benzinera del D'ara, abans de començar la pujada de la Ronda Bellavista? No tinc clar si hi ha visió directa amb el Carrer Badalona nº1 d'Argentona.

Atentament,

Pedro González de la Cruz

From: xevi_palacios a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Wed, 16 May 2012 07:19:14 +0000
Subject: Re: [MataroSensefils] fotos des de MatGermaDoroteo

Molt interessant!

L'edifici que us deia jo és el que apareix a la foto 404!

Per cert, des d'aquí no es veu los rosales?

Per altre banda, no hi ha cap node on poder rebotar per arribar fins la geganta, torre maresme, o altres?
Des del Rengle veig l'edifici de la foto 404, però alhora diria que és el que provoca que no es vegi directament amb el rengle.

Salut i xarxa!!!