[MataroSensefils] he tingut problemes amb isern

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dic maig 16 09:28:05 CEST 2012

Hola,

aquest matí m'he volgut conectar i no podia (8:40)

he comprovat que em conectés bé al trasto de fora.
he tancat l'ordinador
... i res.

he provat de canviar la porta d'enllaç a l'escorxador i m'ha funcionat.
m'he pogut conectar.

he tornat a provar amb isern, i seguia sense funcionar. (9:00)

ara escric aquest missatge des de escorxador.

espero que us serveixi d'algo la info.

HE DE FER ALGO MÉS QUAN EM PASSI AIXÒ?

ara (9:30) tornaré a provar des de isern:
si no dic res més és que segueix sense funcionar,
si veig que funciona us torno a avisar.

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró