[MataroSensefils] fotos des de MatGermaDoroteo

ivan ivan a rusc.net
dic maig 16 00:47:54 CEST 2012

aquest enllaç http://10.139.56.24/fotos/MatGermaDoroteo/ nomes funciona
dins de guifi.
des de fora de guifi, pots utilitzar aquest altre enllaç
http://cuba.matarosensefils.net:8024/fotos/MatGermaDoroteo/

El 15 de maig de 2012 14:19, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit: